Dažni klausimai

K
Kokia pinigų suma gali būti išduota banko „Nordea“ bankomatuose?
Skaityti atsakymą
A
Didžiausia vienkartinė suma — 700 €. Minimali bankomate išduodamų grynųjų pinigų suma – 5 €.
K
Kokia pinigų suma gali būti įnešta banko „Nordea“ bankomatuose, priimančiuose pinigus?
Skaityti atsakymą
A
Didžiausia vienkartinė suma 14 000 €, bet ne daugiau kaip 200 banknotų.
K
Ką daryti, jeigu norite pakeisti mokėjimo kortelės dienos operacijų limitus?
Skaityti atsakymą
A

Dienos naudojimo limitą galima pakeisti naudojantis internetine bankininkyste, pasirinkus „Kortelės“, „Kortelės limito pakeitimas“. Dienos naudojimo limitą galite pasididinti iki 2 900 € nemokamai. Padidinus limitą per internetinę bankininkystę, pakeitimas įsigalios nedelsiant ir galios neterminuotai. Jei pageidaujate pasididinti limitą laikinai arba pageidaujamas limitas yra didesnis nei 2 900 €, pateikite raštišką prašymą banko padalinyje.

K
Kaip patikrinti kortelės sąskaitos likutį?
Skaityti atsakymą
A

Kortelės sąskaitos likutį galite patikrinti bet kuriuo paros metu:

  • Banko bankomatų tinkle, pasirinkę operaciją „Sąskaitos likutis“.
  • Naudodamiesi banko „Nordea“ internetine bankininkyste .
K
Kiek kartų galima suklysti renkant atpažinimo (PIN) kodą?
Skaityti atsakymą
A
Norėdami atlikti operacijas, turite 3 bandymus teisingai įvesti savo kortelės PIN kodą. Po trečiojo neteisingo bandymo Jūsų kortelė bus blokuojama. Norint atblokuoti kortelę, reikia teisingą PIN kodą suvesti banko „Nordea“ bankomatų tinkle ir pasitikrinti sąskaitos likutį arba atvykti į banką su asmens dokumentu.
K
Ką daryti, jeigu pamiršote PIN kodą?
Skaityti atsakymą
A
Pamiršę PIN kodą, galite užpildyti paraišką naujam PIN kodui gauti per internetinę bankininkystę, pasirinkus „Kortelės“, „PIN kodo užsakymas“. Arba kreipkitės į artimiausią banko „Nordea“ klientų aptarnavimo padalinį. Už naują PIN kodą imamas mokestis, nurodytas Kainyne.
K
Ar reikia turėti asmens dokumentą naudojantis kortele?
Skaityti atsakymą
A
Naudojantis bankomatu, reikia žinoti tik kortelės PIN kodą. Atsiskaitant už prekes, jei prekės ar paslaugos vertė didesnė už tam tikrą sumą, pardavėjas gali paprašyti pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Tuo siekiama apsaugoti kortelės turėtojo lėšas.
K
Ką daryti, jeigu praradote kortelę?
Skaityti atsakymą
A

Prisijunkite prie internetinės bankininkystės, pasirinkite „Kortelės”, „Užblokuoti kortelę”. Čia iš sąrašo galite pasirinkti kurią kortelę(-s) norite užblokuoti. Vietoj prarastos kortelės norėdami užsisakyti naują kortelę, pasirinkite „Kortelės pakeitimas” ir užpildykite paraišką.

Jeigu neturite galimybės prisijungti prie internetinės bankininkystės, apie dingusią arba pavogtą kortelę nedelsdami praneškite:

  • Bankui „Nordea“ telefonu, veikiančiu darbo valandomis, (8 5) 2361 371.
  • UAB „First Data Lietuva“ tarnybai telefonais, veikiančiais visą parą: (8 5) 2151 177, (8 5) 2331 199 arba 8 698 21000.

Prarasta kortelė nedelsiant bus užblokuota. Per 10 parų nuo žodinio pranešimo apie kortelės praradimą, reikėtų atvykti į banko klientų aptarnavimo poskyrį ir užpildyti reikiamus dokumentus arba užpildyti prašymą pakeisti kortelę per internetinę bankininkystę. Prarasta kortelė bus pakeista nauja.

K
Kaip pareikšti pretenziją dėl netikslaus išrašo?
Skaityti atsakymą
A
Per 20 dienų nuo sąskaitos išrašo parengimo galite pateikti raštišką pretenziją su atsiskaitymo dokumentais banko „Nordea“ klientų aptarnavimo poskyriui. Pretenzijos nagrinėjimo laikas priklauso operacijos atlikimo vietos – Lietuvoje ar užsienyje.
Užklausimą dėl netikslaus išrašo galima siųsti ir per „Nordea“ elektroninės bankininkystės paskyros paštą.
K
Kada atnaujinama kortelė?
Skaityti atsakymą
A
Kortelė galioja iki joje nurodytų metų nurodyto mėnesio paskutinės dienos. Kortelė yra atnaujinama likus 2 savaitėms iki jos galiojimo pabaigos.
K
Kaip turite elgtis, jei nebenorite atnaujinti kortelės?
Skaityti atsakymą
A
Jei nebenorite atnaujinti kortelės, turite apie tai raštu pranešti bankui likus ne mažiau kaip 1 mėnesiui iki kortelės galiojimo pabaigos.
K
Ar atnaujintai kortelei galioja senosios kortelės PIN kodas?
Skaityti atsakymą
A
Taip, Jūsų atnaujintai kortelei paliekamas „senosios“ kortelės PIN kodas.
K
Ar galima mokėjimo kortele atsiskaityti internete?
Skaityti atsakymą
A
Visomis „Nordea MasterCard“ ir Maestro, turinčiomis CVC2 kodą, kortelėmis galima atsiskaityti saugiose ir „MasterCard“ saugumo reikalavimus atitinkančiose interneto svetainėse.
K
Kas yra CVC2 kodas?
Skaityti atsakymą
A
Tai apsaugos kodas, kuris apsaugo Jūsų kortelę nuo galimų sukčiavimų. Dažniausiai yra prašoma įvesti CVC2 kodą atliekant kortele atsiskaitymus internetu. MasterCard ir Maestro kortelės CVC2 (kortelės patvirtinimo kodas) yra 3 paskutiniai skaitmenys, nurodyti Jūsų kortelės kitoje pusėje — šalia Jūsų parašo. Jei prekybininkas ar paslaugų teikėjas dalyvauja SecureCode programoje, kortelės turėtojas turi patvirtinti operaciją per savo „Nordea“ elektroninės bankininkystės paskyrą.