Kasdienių paslaugų planas

Dabar su nauju kasdienių paslaugų planu „Viskas viename“ banko paslaugomis naudositės dar patogiau ir pigiau.

Kasdienių paslaugų planą „Viskas viename“ galite užsisakyti prisijungę prie savo internetinės bankininkystės, paskambinę telefonu 1554 arba užsukę į artimiausią „Nordea“ klientų aptarnavimo poskyrį.

Užsisakykite  Klientų aptarnavimo poskyriai  Klauskite  Susisiekite 1554


Už 2,00 € mėnesinį mokestį galėsite naudotis žemiau nurodytomis paslaugomis:

  • Lėšų pervedimai eurais į Lietuvos bei Europos Sąjungos bankus pateikti elektroniniu būdu.
  • Gaunami lėšų pervedimai eurais iš Lietuvos bei Europos sąjungos bankų.
  • Atsiskaitymas už komunalines paslaugas.
  • Debeto kortelė1.
  • Grynųjų pinigų išėmimas su debeto kortele iš „Nordea“ bankomatų Lietuvoje2.
  • Grynųjų pinigų išėmimas su debeto kortele iš „Nordea“ grupės bankomatų užsienyje2.

1 Netaikomas kortelės išdavimo ir mėnesinis kortelės aptarnavimo mokesčiai.
2 Išgryninus daugiau kaip 600,00 € per mėnesį taikomas 0,40 proc. mokestis ne mažiau 0,29 €.


Atkreipiame dėmesį, kad:

  • Mokesčiams už paslaugas, neįtrauktiems į paslaugų planą, taikomi standartiniai Paslaugų įkainiai.
  • Mokesčiams už paslaugas, įtrauktiems į paslaugų planą, netaikomos jokios kitos nuolaidos, akcijos ar individualūs įkainiai.
  • Paslaugos teikiamos, jeigu pagal įstatymus ir banko vidaus teisės aktų reikalavimus bankas gali klientui suteikti šią paslaugą.
  • Rekomenduojame paslaugų planą užsisakyti mėnesio pradžioje, nes mokestis taikomas už kalendorinį mėnesį, nepriklausomai nuo užsakymo datos.

 

Kasdienių paslaugų planą „Viskas viename“ galite užsisakyti:

Prisijunkite prie savo „Nordea“ internetinės bankininkystės, viršutiniame meniu pasirinkite „Paraiškos“, „Nauja paraiška“, „Kasdienių Paslaugų Planas „Viskas viename“ ir užpildykite paraišką.

  • Telefonu:

Paskambinkite tel. 1554 (I–V 7.00–22.00, VI–VII 9.00–17.00) ir banko darbuotojai suteiks išsamią informaciją apie planą ir jo užsakymą.

  • Banko poskyryje:

Kviečiame užsukti į Jums artimiausią „Nordea“ klientų aptarnavimo poskyrį ir užsakysime planą. Su savimi turėkite asmens dokumentą.

Naudinga informacija

Įmokos VMI ir Sodrai

Banko „Nordea“ klientams lėšų mokėjimas pateiktas elektroniniu būdu yra nemokamas.

Nuolatiniai mokėjimo nurodymai

Reguliarūs mokėjimai tiems patiems gavėjams.