Nordea Platinum

Yra daugybė kredito kortelių iš kurių galima rinktis, tačiau mes galvojame, kad svarbiausi pasirinkimo kriterijai: lankstumas, patikimumas bei plačios panaudojimo galimybės. Rekomenduojame turėti prestižinę „Nordea Platinum“ mokėjimo kortelę, skirtą svarbiausiems banko klientams.

Partnerių nuolaidos   Susisiekite 1554

Nordea Platinum

Išskirtinis kelionių užsienyje draudimas:

  • Jūs ir Jūsų šeima bus apdrausti kelionių užsienyje draudimu neribotai gydymo ar medicininių išlaidų sumai.
  • Medicininė ir teisinė pagalba.
  • Platus draudiminių įvykių sąrašas.
  • Draudimo apsauga galios ir padidintos rizikos laisvalaikiui.

„Priority Pass“ kortelė:

  • Laiką tarp skrydžių jaukiai leisite VIP salėse daugiau nei 600 oro uostų visame pasaulyje. Privilegijų kortelė „Priority Pass“ suteiks Jums teisę mėgautis subtilia poilsio erdve, aukščiausio lygio komfortu ir telekomunikacijos priemonėmis, reikalingomis verslui.
  • Bankas Jums dovanoja 4 nemokamus apsilankymus per metus „Priority Pass“ laukimo salėse!

Aukščiausio lygio aptarnavimas:

  • Jūsų brangų laiką Lietuvoje taupys „Nordea Platinum“ suteikiama pirmumo teisė atliekant kasdienes bankines operacijas – banke visada būsite aptarnaujami be eilės.

Norėdami užsisakyti kredito kortelę „Nordea Platinum“, susisiekite su savo asmeniniu bankininku.

Kredito kortelės „Nordea Platinum“ tipinis bendros kredito kainos metinės normos apskaičiavimo pavyzdys.
Suteikus 1 500,00 € kortelės kreditą vienų metų laikotarpiui, nustačius 13,00 % kredito palūkanas ir pritaikius 130,00 € metinį kortelės administravimo mokestį, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma – 1 849,71 €, bendros vartojimo kredito kainos metinė norma – 50,15 %. Bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma ir bendros vartojimo kredito kainos metinė norma apskaičiuotos laikantis prielaidų, nurodytų Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimuose bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose, laikant, kad išmokėtą vartojimo kredito sumą vartojimo kredito gavėjas grąžina mokėdamas periodines mėnesines įmokas lygiomis dalimis. Pirmą įmoką moka praėjus vienam mėnesiui nuo pirmo vartojimo kredito sumos išmokėjimo vartojimo kredito gavėjui dienos. Paraiškos pateikimas negarantuoja, kad bus suteiktas finansavimas.

Vykstant į verslo ar asmenines keliones, „Nordea Platinum“ suteiks Jums ir kartu su Jumis vykstantiems šeimos nariams draudimą. Draudimas atlygins neribotus nuostolius už medicinines išlaidas užsienyje, taip pat už nelaimingus atsitikimus, įvykusius užsiimant padidintos rizikos pramogomis bei kitus praradimus, aprašytus žemiau.

Draudimo galiojimas:

Draudimas galioja, kai kortelės turėtojas turi banko kortelę „Nordea Platinum“, galiojančią tuo metu, kai prasideda jo kelionė iš Lietuvos arba apdraustojo gimtosios šalies ir kai kelionė trunka ne ilgiau nei 90 dienų.

Kas draudžiama šiuo draudimu?

Išmokos rūšys Draudimo suma, eurais
Medicininės išlaidos, liga ir nelaimingas įvykis kelionėje BE VIRŠUTINĖS RIBOS
Civilinės atsakomybės draudimas Iki 100 000
Vaiko grąžinimas namo Pagrįstos išlaidos iki 17 000
Šeimos lankymas Pagrįstos transporto išlaidos, viešbutis ir maitinimas vienam asmeniui iki 5 dienų
Mirtis dėl nelaimingo įvykio Iki 16 metų – 8 500, 16–78 metai – 85 000
Nedarbingumas dėl nelaimingo įvykio Iki 85 000
Teisinė pagalba Iki 10 000
Kelionės atšaukimo draudimas Iki 5 000
Nutraukta kelionė Iki 5 000
Praleistas išvykimas Iki 2 000
Praleistas tarpinis skrydis Iki 2 000
Bagažo praradimas Iki 2 000, išskaitoma suma (franšizė) - 50 eurų
Bagažo vėlavimas Iki 500, 4 val. laukimo laikotarpis
Pavėluotas išvykimas Iki 500- po 4 val. laukimo laikotarpio,
iki 1000 - po 12 val. laukimo laikotarpio

Svarbu:

  • Atsitikus nelaimingam įvykiui, Kortelės turėtojui rekomenduojama išlaidas pirmiausia padengti pačiam, o grįžus iš kelionės reikalauti nuostolių atlyginimo kreipiantis į UAB „Transcom worldwide Vilnius“ (toliau Transcom).
  • Transcom teikia kortelių turėtojų konsultavimo draudimo klausimais, bei žalų administravimo paslaugas.
  • Visuomet išsaugokite gydymo įstaigos pažymas, sąskaitas, oficialius pranešimus ar kitus su įvykiu susijusius dokumentus. Jūsų patirtas išlaidas draudimas atlygins, pateikus įrodančius dokumentus.
  • Visus žalos tvarkymo dokumentų originalus, kartu su užpildytu pranešimu apie patirtus nuostolius, prašome siųsti paštu į Transcom žemiau nurodytu adresu arba pristatyti į artimiausią banko padalinį.

    UAB „Transcom Worldwide Vilnius“ (informacija bei žalų reguliavimas)
    Žirmūnų g. 139, LT-09120 Vilnius, Lietuva
    Tel. + 370 5 2363 416,
    Faksas + 370 52363 440
    Darbo laikas: nuo pirmadienio iki penktadienio 9-20, šeštadieniais 9-16 (lietuvių kalba).
  • Į Transcom Kortelės turėtojai kreipiasi tik draudimo sąlygų interpretavimo ir žalos atlyginimo klausimais.
  • Dėl rimtos ligos ar nelaimingo įvykio, taip pat pritrūkus lėšų išlaidoms padengti, Kortelės turėtojas turėtų susisiekti su pirmosios būtinosios pagalbos kompanija Travel Guard, kuri pataria kaip elgtis tokiose situacijose, esant poreikiui suteikia finansinę paramą, pasirūpina nukentėjusio pargabenimu namo ir panašiai. Paslauga teikiama visą parą anglų kalba.

    Travel Guard (pirmoji būtinoji pagalba)
    Tel. +45 7010 5054
    Faksas + 45 7010 5056
    sos@sos.dk
    Darbo laikas: septynias dienas per savaitę, 24 valandas per parą.
  • Į Travel Guard kortelės turėtojai kreipiasi tik atsiradus pirmosios būtinos pagalbos poreikiui, konsultacijų klausimais, renkantis į kurią gydymo įstaigą kreiptis, pritrūkus lėšų išlaidoms padengti, nukentėjusio pargabenimo namo klausimais ir panašiai.
  • Nepatenkintas Kortelės turėtojas gali Bankui pateikti pretenzijas dėl:
    • Transcom aptarnavimo kokybės teikiant konsultavimo paslaugas.
    • Transcom aptarnavimo kokybės reguliuojant žalas.
    • Žalos atlyginimo išmokų bei sprendimų dėl žalos atlyginimo.
  • Kortelės turėtojas pretenziją gali pateikti:
    • Atvykęs į Banko klientų aptarnavimo padalinį ir pateikęs pretenziją raštu bet kuriam klientus aptarnaujančiam darbuotojui.
    • Internetinėje bankininkystėje esančiu paštu.
    • Bendru banko elektroniniu paštu info@luminor.lt.

Pirkinių draudimas galioja atsiskaičius su „Nordea Platinum“ kortele. Pirkinys turi būti apmokėtas 100% Banko kredito kortele.

Draudimo apsaugos ribos:

Kortelė

Minimali pirkinio vertė Draudžiamajam įvykiui

Maksimali pirkinių vertė Draudžiamajam įvykiui

Išskaita

Maksimali draudimo metams suma Nordea MasterCard kortelės turėtojui

„Nordea Platinum“

100 EUR

5 000 EUR

50 EUR

15 000 EUR

Draudimo apsauga galioja 90 dienų nuo pirkinių pirkimo dienos, kai visa pirkinio suma apmokėta yra kortele, o maksimali pirkinio vertė neviršija aukščiau nurodytų sumų.

Pirkiniams, pirktiems nuo 2015 08 01 draudimo apsauga galioja 180 dienų nuo pirkinių pirkimo dienos, kai visa pirkinio suma apmokėta „Nordea Platinum“ kortele, o pirkinio vertė atitinka aukščiau lentelėje nurodytas sumas.

Kitos Pirkinių draudimo taisyklės yra pateikiamos Nordea MasterCard kortele pirktų Pirkinių apsaugos draudimo sąlygose.