Mobilioji programėlė

Mobilioji programėlė suteikia galimybę saugiai, greitai ir paprastai naudotis banko paslaugomis „Apple“ ir „Android“ išmaniųjų telefonų naudotojams. Nemokamai parsisiųskite programėlę iš „App Store“ ir „Google Play“ programėlių parduotuvių ir pradėkite naudotis šios programėlės teikiamomis galimybėmis.


Kas yra pranešimų paslauga?

Išmaniajame telefone įjungę pranešimų paslaugą, jūs galite gauti tokio tipo pranešimus:

  • Pranešimus apie gaunamus mokėjimus.
  • Panešimus apie siunčiamus mokėjimus.
  • Pranešimus apie tai, kad jūsų sąskaitos likutis nukrito žemiau nei jūsų nustatyta riba.

Jūs taip pat galite užsisakyti gauti banko informacinius ir rinkodaros pranešimus.

Ką reikia turėti norint naudotis pranešimų paslauga?

Norint pradėti naudotis pranešimų paslauga, reikia atsisiųsti ir išmaniajame telefone („Android“ arba „iPhone“) įsidiegti „Nordea“ mobiliąją programėlę. Taip pat, įrenginyje reikia turėti veikiantį interneto ryšį ir suaktyvinti pranešimų paslaugą.

Kaip suaktyvinti pranešimų paslaugą?

Įsidiegus „Nordea“ programėlę arba ją atsinaujinus (jei naudojate ankstesnę programėlės versiją), pranešimų paslauga nėra suaktyvinama. Norint pradėti naudotis paslauga, reikia ją suaktyvinti atsidarius programėlės pagrindinio meniu skyrių „Nustatymai“ → „Pranešimų nustatymai“. Atsidariusiame lange reikia įjungti šalia „Įjungti pranešimus“ esantį jungiklį ir atlikti pranešimų paslaugos konfigūravimą pagal jūsų poreikius kiekvienai iš jūsų turimų sąskaitų. Tai atlikus pakeitimus reikia išsaugoti paspaudus lango apačioje esantį mygtuką „Išsaugoti“. Išsaugoję nustatymus, gausite pranešimus apie veiksmus sąskaitoje pagal jūsų nurodytus parametrus. Jei norite suaktyvinti pranešimų paslaugą ir kitame išmaniajame telefone, tuos pačius paslaugos įjungimo veiksmus reikia atlikti ir kitame įrenginyje.

Kaip išjungti pranešimų paslaugą?

Pranešimų paslauga gali būti bet kada išjungta mobiliosios programėlės pagrindiniame meniu pasirinkus „Nustatymai“ → „Pranešimų nustatymai“ ir atsidariusiame lange išjungus šalia „Įjungti pranešimus“ esantį jungiklį. Atlikus šiuos veiksmus, pranešimų paslauga bus išjungta.

Pamečiau išmanųjį telefoną, kuriame buvo suaktyvinta pranešimų paslauga. Kaip galiu išjungti pranešimų siuntimą?

Jei pametėte išmanųjį telefoną, kuriame buvo suaktyvinta pranešimų paslauga, nedelsdami kreipkitės į banko informacijos centrą tel. 1554 arba +370 5 236 1361.

Mobilioji bankininkystė suteikia galimybę pagrindines bankininkystės paslaugas atlikti mobiliuoju telefonu bet kada ir iš bet kurios pasaulio vietos. Prisijungę, Jūs galite atlikti šias funkcijas:

  • Sužinoti sąskaitų ir kortelių likutį.
  • Peržiūrėti vėliausių transakcijų informaciją.
  • Atlikti vietinius ir tarptautinius mokėjimus.
  • Papildyti savo kreditinės kortelės sąskaitą.
  • Peržiūrėti turimo kredito ir lizingo informaciją.
  • Rasti artimiausius banko poskyrius ir bankomatus.

Prisijungimas

Prisijungti galite naudodami tas pačias prisijungimo priemones, kuriais įprastai naudojatės jungdamiesi prie savo internetinės bankininkystės. Daugiau apie prisijungimo priemones galite rasti čia.

Pagrindinis meniu

Programėlės meniu galite rasti visas pagrindines funkcijas - nuo informacijos apie Jūsų sąskaitas, korteles, mokėjimus, kreditų bei lizingo informaciją ir bankomatus iki įvairių skaičiuoklių.

Sąskaitos ir kortelės

Šiame programėlės skyriuje galite peržiūrėti savo sąskaitų ir mokėjimo kortelių informaciją bei jose esančių pinigų likučius. Paspaudę ant konkrečios sąskaitos ar kortelės pamatysite informaciją apie paskutines operacijas.

Mokėjimų valdymas

Čia galite peržiūrėti ir valdyti visus savo nepatvirtintus ir vykdomus mokėjimus. Pažymėkite mokėjimus, kuriuos norite patvirtinti, paspaudę šalia esantį apskritimą, ir patvirtinkite mokėjimus ta pačia priemone, kuria prisijungėte.

Norėdami parsisiųsti mobiliąją programėlę, priklausomai nuo turimo išmanaus telefono operacinės sistemos, paspauskite apačioje esantį parsisiuntimo mygtuką arba nuskanuokite „QR kodą“.

„iPhone” programėlė „Android“ programėlė




Naudojate kito tipo telefoną? Jūs galite taip pat prisijungti prie mobiliosios bankininkystės tiesiogiai interneto naršyklėje įvedę adresą: https://mobile.nordea.lt.


 

Naudodami „iPad“ planšetiniams kompiuteriams skirtą programėlę galite pasiekti visas internetinės bankininkystės funkcijas. Papildomai galite susikurti kelis vartotojo profilius, kad galėtumėte greičiau prisijungti prie internetinės bankininkystės.

Norėdami pradėti naudotis bankininkystės programėle „iPad“ įrenginiams, paspauskite parsisiuntimo mygtuką ir įsidiekite „iPad“ programėlę.

Su „iPad“ mobiliosios bankininkystės programėle galėsite:

  • Naudotis daugiafunkcine internetinės bankininkystės sistema.
  • Saugiai susikurti kelis vartotojo profilius, kad galėtumėte greičiau prisijungti prie internetinės bankininkystės.
  • Naudoti įvairias skaičiuokles – aritmetinę, valiutos keitimo, paskolų ir taupymo.
  • Sužinoti naujausius rinkos pokyčius.
  • Rasti artimiausius banko skyrius bei bankomatus.
  • Skubiai susisiekti su banko informacijos centru.

Prie banko mobiliosios bankininkystės Jūs galite prisijungti, naudodami tas pačias priemones kaip ir kompiuteriu jungdamiesi prie internetinės bankininkystės sistemos:

  • Savo pačių sukurtą slaptažodį („Light Login“).
  • „Nordea Codes“ programėlę.
  • Banko išduotą generatorių.
  • Mobilųjį parašą.

Informacija apie asmens duomenų apdorojimą mobiliojoje bankininkystėje

Banko mobilioji bankininkystė suteikia galimybę pagrindines bankininkystės paslaugas atlikti išmaniuoju telefonu. Šios banko paslaugos yra teikiamos vadovaujantis banko paslaugų teikimo taisyklėmis.  Dėl informacijos apie asmens duomenų apdorojimą teikiant Banko paslaugas, galite rasti paslaugų teikimo bendrosiose taisyklėse.

Mobiliosiose programėlėse įdiegtos saugumo priemonės užtikrina, kad Jūsų duomenys visada būtų saugūs ir jokie pašaliniai asmenys neprieitų prie Jūsų informacijos:

  • Atliekamas į mobiliąją programėlę ir iš jos siunčiamų duomenų kodavimas.
  • Visų įrenginyje saugomų duomenų kodavimas.
  • Atidžiai laikomasi asmeninių duomenų apsaugos principų.
  • Asmeniniai duomenys įrenginyje nesaugomi ir nekaupiami.

Mobiliosios bankininkystės programėlė bei jos naudojimas yra saugus iki tol, kol Jūs tinkamai apsaugote savo įrenginį slaptažodžiu,  ekrano apsaugos šablonu ar biometrinėmis saugumo priemonėmis bei niekada trečiosioms šalims neatskleidžiate asmeninio slaptažodžio ar kitų prisijungimo duomenų.

Naudinga informacija

Kortelių blokavimas

Prisijunkite prie internetinės bankininkystės ir pasirinkite, kurią kortelę norite užblokuoti.

Ką daryti praradus kodų kortelę?

Jeigu pametėte arba kitaip praradote savo kodų lentelę, nedelsdami kreipkitės.