Nordea Online

Bankas „Nordea“, siekdamas neatsilikti nuo šiuolaikinių skaitmenizacijos tendencijų ir kintančių klientų poreikių moderniai, greitai ir patogiai gauti visas bankines paslaugas, pristato naują banko paslaugų kanalą – „Nordea Online“. Nuo šiol „Nordea“ paslaugos pasiekiamos nuotoliniu būdu – naudojant interneto ryšį, kompiuterį, planšetę ar išmanųjį telefoną, nepriklausomai nuo Jūsų buvimo vietos.

Internetinis susitikimas – banko paslaugos ir finansinės konsultacijos internetu. Kada ir kur būtumėte, kuriuo įrenginiu besinaudotumėte. Užsiregistruokite į konsultaciją ir išbandykite rytojaus banką jau dabar!

Nauda Jums

Sutaupysite laiko. Jums daugiau nebereikės gaišti laiko vykstant į banko poskyrį, nes daugumą paslaugų galėsite gauti nuotoliniu būdu. Pavyzdžiui, užsisakyti paslaugų paketą „Viskas viename“ galite tiesiog paskambinę tel. 1554.

Internetiniai susitikimai. Daugiau nereikės vykti į susitikimą tam, kad galėtumėte pasikonsultuoti ar išgirsti banko patarimus jums rūpimais klausimais, nes dabar tai galite padaryti internetu iš jums patogios vietos. Šio susitikimo metu jūs ne tik matysite „Nordea Online“ asmeninį bankininką, bet kartu galėsite dalintis ir peržiūrėti aktualią medžiagą.

Pasiekiamumas. „Nordea Online“ kanalu Jus aptarnaus privačių klientų asmeninių bankininkų grupė, kas reiškia, jog į Jūsų skambučius ir užklausas bus reaguojama greičiau.

Paslaugų greitis. „Nordea Online“ vadovaujasi supaprastintu sprendimų priėmimo procesu. Tai užtikrina operatyvesnį paslaugų teikimą Jums.

 

Kas yra internetinis susitikimas?

„Nordea“ Internetinis susitikimas – tai patogus ir greitas būdas gauti profesionalią konsultaciją ir išsamią informaciją apie banko teikiamas paslaugas ir produktus, Jums patogiu laiku, nesvarbu kur Jūs būtumėte. Viskas, ko jums reikia – įprastas ar planšetinis kompiuteris su interneto ryšiu, ausinės su mikrofonu ar telefonas.

Internetinio susitikimo metu galite aptarti klausimus, susijusius su jūsų asmeniniais finansais, įvertinti trumpalaikio ir ilgalaikio skolinimosi galimybes, teikti paraiškas kreditui gauti. Savo kompiuteryje galėsite matyti asmeninio bankininko rodomą medžiagą ar skaičiavimus, kuriuos aptarsite prisijungę telefonu arba naudodamiesi kompiuterio ausinėmis su mikrofonu.

Laiką internetiniam susitikimui galite rezervuoti paskambinę telefonu 1554.

Asmeninis bankininkas kvietimą jums atsiųs į „Nordea“ internetinės bankininkystės pašto dėžutę. Jį atsidarę rasite nuorodą, kurią paspaudę galėsite dalyvauti internetiniame susitikime. Jeigu neturite ausinių su mikrofonu, galite paskambinti telefonu kvietime nurodytu numeriu, tuomet su asmeniniu bankininku kalbėsite telefonu, o vaizdą matysite savo kompiuterio (ar planšetės) ekrane.

Net ir neturėdami „Nordea“ internetinės bankininkystės galite dalyvauti internetiniame susitikime. Tokiu atveju prisijungimo nuoroda bus atsiųsta į jūsų el. pašto dėžutę.

Atsidarę konsultacijos patvirtinimą, paspauskite pateiktą nuorodą ir patikrinkite, ar techniniai įrankiai tinkamai nustatyti.

Jeigu naudojatės stacionariu kompiuteriu, jums tereikia paspausti atsiųstą nuorodą. Operacinės sistemos ir interneto naršyklės, geriausiai tinkančios susitikimams, nurodytos toliau.

Jeigu naudojatės „iPad“ ar „iPhone“, prieš dalyvaujant internetiniame susitikime, jums reikės įsidiegti programėlę „Pexip“. Telefone atsidarykite „App Store“ ir suveskite paieškos kriterijų „Pexip“. Atsisiųskite programėlę „Pexip Infinity Connect Mobile“.

Naršyklių specifikacijos:

  • „Google Chrome“ 27 ar vėlesnė versija.
  • „Mozilla Firefox“ 38 ar vėlesnė versija.
  • „Opera“ 23 ar vėlesnė versija.
  • „Microsoft Internet Explorer“ 10 ar vėlesnė versija (reikalinga „Flash Player“ 11 ar vėlesnė versija, „ActiveX“ įskiepis ir suderinamumo režimas (angl. Compatibility View turi būti išjungtas).
  • „Microsoft Edge“ 20.10240 ar vėlesnė versija (reikalinga „Flash Player“ 11 ar vėlesnė versija, „ActiveX“ įskiepis ir suderinamumo režimas (angl. Compatibility View turi būti išjungtas).
  • „Apple Safari“ 6 ar vėlesnė versija (tik „Mac OS X“) (reikalinga „Flash Player“ 11 ar vėlesnė versija).

Operacinė sistemos (OS) specifikacijos:

  • „Microsoft Windows“ 7 ir vėlesnės versijos.
  • „Mac OS X“ 10.7 ir vėlesnės versijos.
  • „Ubuntu Linux“.

  Windows OS X (Mac) Linux Android iPhone/iPad

Chrome

Firefox

Safari

Internet Explorer

Opera

Edge

Pexip app

Jeigu Jūs norite gauti profesionalią banko konsultaciją, susisiekite su „Nordea Online“ telefonu 1554.

Paskambinę į „Nordea Online“ Jūs galėsite pasikonsultuoti dėl visų pagrindinių bankinių paslaugų:

„Nordea Online“ konsultacijas teikia darbo dienomis nuo 8:00 iki 20:00 val.

Jeigu turite klausimų susijusių su kasdienine bankininkyste (pavedimai, sąskaitos, kortelės ir pan.), susisiekite su „Nordea“ pardavimų klientams palaikymo ir informavimo skyriumi tel. 1554.

Su „Nordea“ pardavimų klientams palaikymo ir informavimo skyriumi galite susisiekti visomis savaitės dienomis: I–V 7.00–22.00, VI–VII 9.00–17.00 ir gauti šias paslaugas nevykstant į Banko poskyrį:

  • užsakyti naują debeto kortelę;
  • bokuoti mokėjimo kortelę;
  • užsakyti, kad iš naujo būtų pagaminta prarasta kortelė;
  • uždaryti mokėjimo kortelę;
  • atnaujinti ar aktyvinti mokėjimo kortelę;
  • padėti ar nutraukti terminuotąjį indėlį;
  • sudaryti ar nutraukti taupomojo indėlio sutartį;
  • keisti kortelių 24 val. dienos naudojimosi limitus.
  • užsakyti ar panaikinti paslaugų planą „Viskas viename“.

Norėdami užsisakyti ar pasikonsultuoti dėl bankinių paslaugų, susisiekite su „Nordea Online“ tel. 1554.

 

Žinodami kokia svarbi yra kiekviena minutė, „Nordea Online“ užtikrina greitus sprendimus, lengvesnius procesus ir galimybę gauti banko konsultaciją nesvarbu kur Jūs būtumėte.

„Nordea Online“ teikia daugumą privačių klientų kasdienių, investavimo ir kreditavimo paslaugų:

 

Registruokitės internetiniam susitikimui čia arba skambinkite į „Nordea Online“ tel. 1554 ir „Nordea“ profesionalių ekspertų komanda pateiks Jums pritaikytus individualius pasiūlymus ir finansinius sprendimus Jums patogiausiu laiku, kad ir kur būtumėte.


Edvinas Jurevičius,

Nordea Online grupės
vadovas

 


Irena Cetinkaya,

Nordea Online asmeninė
bankininkė

 


Gabija Andriuškaitė,

Nordea Online asmeninė
bankininkė

 


Agnė Katinė,

Nordea Online asmeninė
bankininkė

 


Eglė Marcinonytė,

Nordea Online asmeninė
bankininkė

 


Karolina Zdanovska,

Nordea Online
asistentė

 

 

„Nordea Online“ rekomenduoja pasirašyti dokumentus naudojant e. parašą. Jis turi tokią pačią juridinę galią kaip ir įprastas parašas. Naudodami e. parašą galėsite pasirašyti sutartis nevykdami į banko poskyrį.

Elektroninis parašas gali būti vienos iš trijų formų:

  • Mobilusis elektroninis parašas. Norint užsisakyti Mobilųjį parašą, reikia kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių ir įsigyti SIM kortelę su mobiliuoju parašu. Šis būdas yra pats paprasčiausias ir greičiausias – rekomenduojame rinktis mobilųjį parašą.
  • Elektroninis parašas USB laikmenoje. VĮ „Registrų Centras“ ir UAB „Skaitmeninio Sertifikavimo Centras“ išduoda elektroninius parašus lustinėse kortelėse ir saugiose USB laikmenose. Kaip įsigyti sužinokite čia.
  • Asmens tapatybės kortelė su elektroniniu parašu. Norint naudotis šiuo elektroninio parašo variantu, reikia įsigyti asmens tapatybės kortelių skaitytuvą. Skaitytuvą įsigyti galite čia.

Plačiau apie skirtingas elektroninio parašo formas ir užsakymo būdus skaitykite www.eparasas.lt

Kur naudojamas elektroninis parašas?

  • Banko pervedimams ar paraiškoms tvirtinti.
  • Elektroniniams dokumentams ir sutartims pasirašyti.
  • Tapatybės patvirtinimui elektronines ir kitas paslaugas teikiančiose įmonėse („Sodroje“, Registrų centre, Valstybinėje mokesčių inspekcijoje, telekomunikacijos bendrovėse ir kitur).