Sąskaitos perkėlimo paslauga

Sąskaitos perkėlimo paslauga – tai kliento pageidavimu senojo ir naujai pasirinkto banko suteikiama pagalba perkeliant iš senojo į naująjį banką su kliento sąskaita susietus:

  • Tiesioginio debeto.
  • Periodinius mokėjimus.
  • Periodines įplaukas (jums pageidaujant bankas pateiks pavyzdinę prašymo formą dėl trečiųjų šalių informavimo apie sąskaitos pasikeitimą).

Kaip pasinaudoti sąskaitos perkėlimo paslauga?

  • Užsukite į bet kurį klientų aptarnavimo poskyrį ir užpildykite prašymą suteikti sąskaitos perkėlimo paslaugą.
  • Atminkite, kad jūs visuomet galite naująjį banką pasirinkti kaip savo atstovą senajame banke. Tam jūs bankui turite pateikti notaro patvirtintą įgaliojimą gauti informaciją ir atlikti jūsų pageidaujamus veiksmus, susijusius su sąskaitos perkėlimu.

Išsamiau apie sąskaitos perkėlimo proceso žingsnius rasite Lietuvos Bankų Asociacijos paruoštame vartotojo vadove.

Bankus, dalyvaujančius Sąskaitos perkėlimo paslaugos teikime, galite rasti čia.

Susisiekite 1554

Naudinga informacija

Įmokos VMI ir Sodrai

Banko „Nordea“ klientams lėšų mokėjimas pateiktas elektroniniu būdu yra nemokamas.

Nuolatiniai mokėjimo nurodymai

Reguliarūs mokėjimai tiems patiems gavėjams.