E. identifikavimas

Su Banko e. identifikavimu įmonė gali patikimai identifikuoti vartotoją, jiems nebereikia suteikti naujų prisijungimo slaptažodžių. Šia paslauga paprasta naudotis, nes jungiamasi tokiu pat būdu kaip ir prie internetinės bankininkystės.

 Susisiekite 1554

E. identifikavimas

  • Vartotojui, prisijungus prie internetinės sistemos bei suvedus savo identifikacinius duomenis pateikiama nuoroda į banko elektroninės identifikacijos paslaugą.
  • Teisingai įvedus identifikacinį kodą, vartotojui pateikiamas patvirtinimas su jo identifikavimo informacija.
  • Patvirtinęs leidimą bankui siųsti identifikacinius duomenis, vartotojas grąžinamas į kliento internetinę svetainę, kur klientas jau yra sutikrinęs banko perduotų identifikacijos duomenų ir vartotojo įvestų duomenų tapatumą.

Norint pradėti naudotis Banko e. identifikavimo paslauga reikia:

  • Turėti sąskaitą Banke.
  • Pasirašyti elektroninių paslaugų sutartį.
  • Saugumas. Jūs tiksliai žinote su kuo vykdote sandorius, nes internetinės bankininkystės sistema padeda atpažinti vartotoją.
  • Nėra rizikos. Vartotojo asmeninė informacija siunčiama saugiais kanalais, todėl nėra pasiekiama tretiesiems asmenims.
  • Paprastumas. Šia paslauga paprasta naudotis, jungiamasi tokiu pat būdu kaip ir prie internetinės bankininkystės, nereikia suteikti naujų prisijungimo slaptažodžių.

Naudinga informacija

Kortelių blokavimas

Kortelę galite užblokuoti, prisijungę prie internetinės bankininkystės.

Ką daryti praradus kodų kortelę?

Kur kreiptis praradus kortelę?