E. sąskaita

Elektroninė sąskaita – elektroninė sąskaita faktūra, sukuriama, siunčiama, registruojama ir saugoma elektroninėje aplinkoje. Tai patogus ir saugus būdas pateikti mokėtojams sąskaitas už suteiktas paslaugas ar parduotas prekes internetinėje bankininkystėje.

Kaip veikia e. sąskaitos paslauga

Žingsniai, kuriais reikia vadovautis, norint naudotis e. sąskaitos paslauga:

  1. Susitarti su banku „Nordea“ dėl tikslios migravimo į e. sąskaitą datos (ne vėliau nei iki 2015 m. rugsėjo 1 d.).
  2. Iki migravimo datos reikia sudaryti e. sąskaitos teikimo sutartį su banku „Nordea“.
  3. Įvertinti, kokie techniniai pokyčiai bus reikalingi jūsų sistemoje, ir apie tai iš anksto informuoti įmonės IT specialistus.
  4. Nustatyti e. sąskaitos tikrinimo ir diegimo terminus įmonėje.
  5. Informuoti savo klientus dėl paslaugos migravimo iš tiesioginio debeto paslaugos.

Patvirtintos e. sąskaitų pateikimo mokėtojams taisyklės, e. sąskaitos techninis standartas ir kita susijusi dokumentacija pateikiami Lietuvos bankų asociacijos interneto puslapyje.