Mokėjimo kortelių aptarnavimo paslauga

Sudarę Mokėjimo kortelių aptarnavimo paslaugos sutartį, galite pasiūlyti savo klientams galimybę atlikti atsiskaitymus kortelėmis. Jūsų klientai galės atsiskaityti kortele, o jūs greitai gausite pinigus į savo „Nordea“ banke esančią sąskaitą. „Nordea“ siūlo savo klientams Mokėjimo kortelių aptarnavimo paslaugos ir Mokėjimo terminalų nuomos sprendimus bendradarbiaujant su „Teller“.

   Susisiekite su „Teller“ tel. (+370) 5 2121767

Šiandien yra įprasta atsiskaityti kortelėmis tiek prekybos vietose, tiek internetu. Priimant atsiskaitymus kortelėmis Jūsų parduotuvėje gali atsiskaityti ne tik vietiniai gyventojai, bet ir pirkėjai iš viso pasaulio.

Privalumai:

  • Išaugę pardavimai.
  • Greitas atsiskaitymas.
  • Saugūs atsiskaitymai.
  • Sumažėjęs administravimas.

„Teller“ Kortelių aptarnavimo paslaugos:

„Nordea“ siūlo savo klientams Mokėjimo kortelių aptarnavimo paslaugos ir Mokėjimo terminalų nuomos sprendimus bendradarbiaujant su „Teller“, kuri Lietuvoje veikia per „Kortaccept Nordic AB“ Lietuvos filialą. Norėdami užsisakyti paslaugas, susisiekite su „Teller“ arba banku „Nordea“.

Priimti atsiskaitymus kortelėmis šiuo metu yra itin svarbu, nesvarbu kokia didelė ar maža yra Jūsų įmonė ar kokius produktus / paslaugas Jūs parduodate. Sudariusi Mokėjimo kortelių aptarnavimo sutartį Jūsų įmonė galės priimti atsiskaitymus „MasterCard“, „Maestro“ ir „VISA“ mokėjimo kortelėmis.

Privalumai:

  • Išaugę pardavimai ir pritrauktas didesnis pirkėjų srautas.
  • Efektyviau veikianti prekybos vieta.
  • Saugesnis atsiskaitymo būdas.
  • Paprastai pinigai įskaitomi į Jūsų sąskaitą kitą darbo dieną.
  • Sumažintos grynųjų pinigų tvarkymo išlaidos ir rizika.
  • Pagalbos telefonas veikia 24 val. per parą, 7 paras per savaitę.

Jūsų klientai gali atsiskaityti kortelėmis ir internetu.

Privalumai:

  • Gausite apmokėjimą prieš išsiunčiant prekes. Įprastai pinigai į jūsų sąskaitą įskaitomi kitą darbo dieną.
  • Jums nereikės stebėti sąskaitų, siųsti apmokėjimo priminimų ir administruoti nemokių klientų.
  • Sumažinsite administravimo ir pristatymo išlaidas.
  • Galėsite priimti užsakymus ir apmokėjimus iš viso pasaulio, o klientai galės apmokėti savo kortelės valiuta.

 

Bankas „Nordea“ siūlo klientams kortelių aptarnavimo sprendimus bendradarbiaujant su „Teller A/S“, kuri teikia mokėjimo kortelių aptarnavimo ir terminalų nuomos paslaugas. „Teller“ yra patyręs mokėjimo paslaugų teikėjas ir siūlo pilną mokėjimo paslaugų paketą, kuris padės aptarnauti ir priimti mokėjimus kortelėmis. Dėl papildomos informacijos prašome susisiekti su „Teller“ arba banku „Nordea“.

„Teller“ kontaktai:
www.teller.com
Klientų aptarnavimas
Tel: +370 5 2121767
El. paštas: Customerservice_LT@teller.com

Naudinga informacija

Kortelių blokavimas

Kaip užblokuoti mokėjimo kortelę?

Praradus kodų kortelę

Kur kreiptis praradus kortelę?