Naudokite elektroninį parašą

Bankas „Nordea“, bendradarbiaudamas su Registrų Centru, suteikia galimybę esamiems verslo klientams keistis bei pasirašyti visus bankui skirtus dokumentus elektroniniu parašu. Tam naudojama sistema „Virtualusis adresas“, kuri yra pritaikyta oficialiam susirašinėjimui su verslo subjektais ir institucijomis. Elektroninio parašo įstatymas numato, jog kvalifikuotu elektroniniu būdu pasirašyti ir perduoti dokumentai turi tokią pačią teisinę galią kaip ir pasirašyti ranka.
„Virtualusis adresas“ yra saugesnis už bendravimą elektroniniu paštu: iš vienos dėžutės į kitą siunčiami dokumentai iš tiesų niekur „nenukeliauja“ į išorę, o lieka Registrų Centro tarnybinėse stotyse (serveriuose). Prisijungimo patikimumą užtikrina galimybė prie sistemos jungtis naudojantis banko „Nordea“ e. identifikacijos paslauga.

Elektroninis parašas yra patikimas nes:

  • Yra susietas tik su pasirašančiu asmeniu.
  • Leidžia identifikuoti pasirašantį asmenį.
  • Yra sukurtas priemonėmis, kurias pasirašantis asmuo gali tvarkyti tik savo valia.
  • Yra susijęs su pasirašytais duomenimis taip, kad bet koks šių duomenų pakeitimas yra pastebimas.

Kaip pasirašyti ir pateikti dokumentą bankui?

Banko „Nordea“ verslo klientai gali prisijungti prie „Virtualiojo adreso“ naudodamiesi banko „Nordea“ identifikacijos priemonėmis. Kai pateksite į Registrų Centro savitarnos svetainę, pasirinkite meniu punktą Adresų registras, o po to kairiajame šone esančią nuorodą Virtualus adresas. Šioje sistemoje galite siųsti, gauti dokumentus bei juos pasirašyti bet kokiu Jūsų naudojamu parašu (mobiliuoju, USB raktu, asmens tapatybės kortele).

Prisijungti prie „Virtualiojo adreso“ sistemos galite naudodamiesi šia nuoroda.

Išsami pagalba, kaip naudotis paslauga, pateikiama vartotojo vadove.