Luminor Online

Bankas „Nordea“, siekdamas neatsilikti nuo šiuolaikinių skaitmenizacijos tendencijų ir kintančių klientų poreikių moderniai, greitai ir patogiai gauti visas bankines paslaugas, pristato naują banko paslaugų kanalą – „Nordea Online“. Nuo šiol „Nordea“ paslaugos pasiekiamos nuotoliniu būdu – naudojant kompiuterį, planšetę ar išmanųjį telefoną tiesiai iš jūsų biuro ar namų.

Specialus pasiūlymas

Darykite 10 ar daugiau pervedimų per mėnesį ir net pusę metų nemokamai naudokitės „Paketu verslui 10“!

Pasiūlymo sąlygos:

  • užsisakykite „Paketą verslui 10“ per „Nordea“ paraiškų portalą iki 2017 m. rugpjūčio 31 d.;
  • darykite išeinančius SEPA pervedimus eurais;
  • nemokėkite „Paketo verslui 10“ mėnesinio mokesčio, jeigu per kalendorinį mėnesį atliekate 10 ar daugiau SEPA pervedimų;
  • akcija mėnesiniam „Paketo verslui 10“ mokesčiui taikoma šešis mėnesius nuo užsakymo dienos;
  • akcijos laikotarpiu nepadarius 10 SEPA pervedimų eurais per mėnesį, „Paketo verslui 10“ mėnesinis mokestis bus nurašomas iki kito mėnesio penktos „Nordea“ darbo dienos.

Skaitykite daugiau apie paketus verslui.

Užsisakykite paketą verslui per paraiškų portalą.

Teiraukitės „Nordea Online“ komandos tel. +370 5 236 1333.

Kas yra internetinis susitikimas?

„Nordea“ internetinis susitikimas skatina jūsų verslą, suteikdamas greitesnę prieigą profesionalioms banko paslaugoms ir konsultacijoms gauti jums patogiu laiku, kad ir kur jūs būtumėte. Viskas, ko jums reikia, – įprastas ar planšetinis kompiuteris su interneto ryšiu, ausinės su mikrofonu ar telefonas.

Internetinio susitikimo metu galite aptarti klausimus, susijusius su jūsų įmonės finansais, trumpalaikio ir ilgalaikio skolinimosi galimybes, paraiškas lizingui ar overdraftui gauti. Savo kompiuteryje galėsite matyti verslo klientų konsultanto rodomą medžiagą ar skaičiavimus, kuriuos aptarsite prisijungę telefonu arba naudodamiesi kompiuterio ausinėmis su mikrofonu.

Laiką internetiniam susitikimui galite rezervuoti paskambinę tel. +370 5 2361 333.

Asmeninis bankininkas kvietimą jums atsiųs į „Nordea“ internetinės bankininkystės pašto dėžutę. Jį atsidarę rasite nuorodą, kurią paspaudę galėsite dalyvauti internetiniame susitikime. Jeigu neturite ausinių su mikrofonu, galite paskambinti telefonu kvietime nurodytu numeriu, tuomet su asmeniniu bankininku kalbėsite telefonu, o vaizdą matysite savo kompiuterio (ar planšetės) ekrane.

Jeigu naudojatės stacionariu kompiuteriu, jums tereikia paspausti atsiųstą nuorodą. Operacinės sistemos ir interneto naršyklės, geriausiai tinkančios susitikimams, nurodytos toliau.

Jeigu naudojatės „iPad“ ar „iPhone“, prieš dalyvaujant internetiniame susitikime, jums reikės įsidiegti programėlę „Pexip“. Telefone atsidarykite „App Store“ ir suveskite paieškos kriterijų „Pexip“. Atsisiųskite programėlę „Pexip Infinity Connect Mobile“.

Naršyklių specifikacijos:

  • „Google Chrome“ 27 ar vėlesnė versija.
  • „Mozilla Firefox“ 38 ar vėlesnė versija.
  • „Opera“ 23 ar vėlesnė versija.
  • „Microsoft Internet Explorer“ 10 ar vėlesnė versija (reikalinga „Flash Player“ 11 ar vėlesnė versija, „ActiveX“ įskiepis ir suderinamumo režimas (angl. Compatibility View turi būti išjungtas).
  • „Microsoft Edge“ 20.10240 ar vėlesnė versija (reikalinga „Flash Player“ 11 ar vėlesnė versija, „ActiveX“ įskiepis ir suderinamumo režimas (angl. Compatibility View turi būti išjungtas).
  • „Apple Safari“ 6 ar vėlesnė versija (tik „Mac OS X“) (reikalinga „Flash Player“ 11 ar vėlesnė versija).

Operacinė sistemos (OS) specifikacijos:

  • „Microsoft Windows“ 7 ir vėlesnės versijos.
  • „Mac OS X“ 10.7 ir vėlesnės versijos.
  • „Ubuntu Linux“.

  Windows OS X (Mac) Linux Android iPhone/iPad

Chrome

Firefox

Safari

Internet Explorer

Opera

Edge

Pexip app

Net ir neturėdami „Nordea“ internetinės bankininkystės galite dalyvauti internetiniame susitikime. Tokiu atveju prisijungimo nuoroda bus atsiųsta į jūsų el. pašto dėžutę.

Atsidarę konsultacijos patvirtinimą, paspauskite pateiktą nuorodą ir patikrinkite, ar techniniai įrankiai tinkamai nustatyti.

Jei naudojatės darbalaukiu, eikite į programėlės „Lync“ puslapį ir leiskite įkelti reikalingą programinės įrangos papildinį. Įveskite savo vardą ir paspauskite nuorodą „Prisijungti prie susitikimo“.

Internetinius susitikimus galima rengti ir naudojantis planšetiniu kompiuteriu „iPad“ ar planšetiniu kompiuteriu su sistema „Windows“, jei jūsų interneto ryšys belaidis ir jei prieš konsultaciją atsisiuntėte programėlę „Lync 2013“. Prieš prasidedant konsultacijai, į planšetinį kompiuterį įdiekite programėlę „Lync 2013“.

Techniškai labiausiai tinka šios operacinės sistemos ir tinklo naršyklės.

Operacinė sistema

Naršyklė

„Windows 7“, 8, 8.1 arba „Vista SP1“ „Internet Explorer 10“ ar naujesnė versija arba

„Firefox 12“ ar naujesnė versija
„Apple Mac OS-X“ „Firefox 12“ ar naujesnė versija

„Safari“ 5–7 versija

Šiuo metu dar nėra galimybės rengti konsultacijų naudojant planšetinį kompiuterį su „Android“ operacine sistema.

Kaip prisijungti?

iOS Windows 7 Windows 8 Windows 10
Mac OSX – Chrome

Mac OSX – Firefox

iPad – Lync app

iPhone – Lync app
Win7 – Internet Explorer

Win7 – Firefox
Win8 – Internet Explorer

Win8 – Firefox

Win8 – Chrome

Win8 tablet – Lync app
Win10 – Edge

Jeigu esate „Nordea“ klientas ir norite gauti profesionalią banko konsultaciją, susisiekite su „Nordea Online“ verslo skyriumi tel. +370 5 2361 333.

Paskambinę į „Nordea Online“ galėsite pasikonsultuoti dėl visų pagrindinių bankinių paslaugų:

„Nordea Online“ verslo konsultacijas teikia darbo dienomis nuo 8 iki 17 val.

Jeigu turite klausimų, susijusių su kasdiene bankininkyste (pavedimai, sąskaitos, kortelės ir pan.), susisiekite su „Nordea“ pardavimų klientams palaikymo ir informavimo skyriumi tel. 1554.

Su „Nordea“ pardavimų klientams palaikymo ir informavimo skyriumi galite susisiekti visomis savaitės dienomis: I–V 7–22 val.; VI–VII 9–17 val., ir gauti šias paslaugas nevykdami į banko poskyrį:

  • informacija apie jūsų turimus bankinius produktus;
  • sąskaitų likučių patvirtinimas;
  • paketo verslui užsakymas;
  • taupomojo ar terminuotojo indėlio atidarymas;
  • vietinio ar tarptautinio pervedimo atšaukimas;
  • kortelės blokavimas ar informacija apie operacijas su kortele;
  • internetinės bankininkystės vartotojų teisių keitimas.

Norėdami užsisakyti ar pasikonsultuoti dėl bankinių paslaugų, susisiekite su „Nordea Online“ tel. +370 5 2361 333.

 

Žinodami, kokia svarbi kiekviena minutė jūsų verslui, Luminor Online užtikrina greitus sprendimus, lengvesnius procesus ir galimybę gauti banko konsultaciją, kad ir kur jūs būtumėte.

Luminor Online teikia daugumą kasdienių ir finansavimo paslaugų:

Užpildykite juridinio asmens anketą internetu!

Registruokitės į internetinį susitikimą čia arba skambinkite į „Nordea Online“ tel. +370 5 2361 333 ir „Nordea“ profesionalių ekspertų komanda pateiks jūsų įmonei pritaikytus individualius pasiūlymus ir finansinius sprendimus jums patogiausiu laiku, kad ir kur būtumėte.


Natalija Kazlauskienė,

Nordea Online verslo klientų
konsultantė

 


Edita Linkelė,

Nordea Online verslo klientų
konsultantė

 


Tomas Paškevičius,

Nordea Online verslo klientų
konsultantas

 

 

„Nordea Online“ rekomenduoja pasirašyti dokumentus naudojant e. parašą. Jis turi tokią pačią juridinę galią kaip ir įprastas parašas. Naudodami e. parašą galėsite pasirašyti sutartis nevykdami į banko poskyrį.

E. parašas gali būti vienos iš trijų formų:

  • Mobilusis elektroninis parašas. Norint užsisakyti mobilųjį parašą, reikia kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių ir įsigyti SIM kortelę su mobiliuoju parašu. Šis būdas yra pats paprasčiausias ir greičiausias – rekomenduojame rinktis mobilųjį parašą.
  • Elektroninis parašas USB laikmenoje. VĮ Registrų centras ir UAB Skaitmeninio sertifikavimo centras išduoda elektroninius parašus lustinėse kortelėse ir saugiose USB laikmenose. Kaip įsigyti, sužinokite čia.
  • Asmens tapatybės kortelė su elektroniniu parašu. Norint naudotis šiuo elektroninio parašo variantu, reikia įsigyti asmens tapatybės kortelių skaitytuvą. Skaitytuvą įsigyti galite čia.

Daugiau apie skirtingas e. parašo formas ir užsakymo būdus skaitykite www.eparasas.lt.

Kur naudojamas e. parašas?

  • Banko pervedimams ar paraiškoms tvirtinti.
  • Elektroniniams dokumentams ir sutartims pasirašyti.
  • Tapatybei patvirtinti elektronines ir kitas paslaugas teikiančiose įmonėse („Sodroje“, Registrų centre, Valstybinėje mokesčių inspekcijoje, telekomunikacijos bendrovėse ir kt.).