Telefoninė bankininkystė

Klientai, paskambinę į banko Luminor klientų aptarnavimo centrą telefonu 1554 arba +370 5 236 1361, turės nurodyti kliento numerį bei kodą iš slaptažodžių kodų lentelės ar prisijungimo kodų generatoriaus. Pateikus teisingą informaciją galės gauti išsamią informaciją apie naudojimąsi banko produktais, paslaugomis, užsisakyti naujus produktus ar atlikti kasdienines operacijas.

Primename, kad tik pats klientas, skambindamas į Luminor klientų aptarnavimo centrą numeriais 1554 arba +370 5 236 1361, gali atskleisti kliento numerį bei kodą iš slaptažodžių lentelės ar kodų generatoriaus. Banko darbuotojai, skambinantys klientams, niekada neprašys atskleisti konfidencialius duomenis, kodus ar slaptažodžius.

Informacijos centro darbo laikas I–V 7.00–22.00, VI–VII 9.00–17.00. Skambučiai apmokestinami pagal Jūsų pasirinkto ryšio operatoriaus mokėjimo planą. Siekiant užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę, pokalbiai šiais telefonais įrašomi.

Paskambinę telefono numeriais 1554 arba (8 5) 236 1361, galėsite:

  • Sužinoti sąskaitos likutį.
  • Atlikti mokėjimus tarp savo sąskaitų ar konvertuoti valiutą.
  • Sudaryti ar nutraukti nuolatinį mokėjimą.
  • Atšaukti atliktus mokėjimus ar užsakyti jų įvykdymo tyrimą.
  • Pakeisti mokesčių nurašymo sąskaitą.
  • Užsakyti sąskaitos išrašus paštu ar faksu.
  • Padėti ar nutraukti terminuotąjį indėlį.
  • Keisti sąskaitų išrašų siuntimo būdą.
  • Atidaryti ar nutraukti taupomąjį indėlį.

Išsamią informaciją apie teikiamas paslaugas ir paslaugų teikimo sąlygas galite gauti paskambinę telefono numeriais 1554 arba (8 5) 236 1361.